Ondernemen is fantastisch, altijd druk en toch het gevoel hebben van vrijheid.
Natuurlijk zijn er ook minder leuke, maar soms toch noodzakelijke facetten die kleven aan het ondernemerschap. Ondanks dat de administratie het “Hart" van uw onderneming is,
wordt het bijhouden daarvan vaak ervaren als een noodzakelijk kwaad;

Administratie

“Altijd weer die facturen opmaken en versturen, inkomende facturen betalen en archiveren, controleren of alle betalingen zijn binnen gekomen en dan ook nog eens de boekhouder die “zeurt” om de administratie tijdig en volledig aan te leveren ter voorkoming van het overschrijden van allerlei "deadlines”.

Het team van RD Administratie- & Belastingadviseurs staat graag voor u klaar om er samen met u voor te zorgen dat uw administratie zo min mogelijk van uw kostbare tijd vergt. Op basis van onze jarenlange ervaring binnen de ZZP-praktijk en de MKB-praktijk, kunnen wij u , natuurlijk afhankelijk van uw eigen wensen en behoeften, ondersteunen en adviseren.

Vraagstukken als:
 - Hoe richt ik mijn papieren administratie in…
 - Hoe moet ik mijn administratie aanleveren…
 - Hoe kan ik mijn administratie digitaliseren…
 - Kan ik zelf (een deel van) mijn administratie doen…
 - Welke software systemen kan ik hierbij gebruiken….
….. komen dagelijks op onze bureaus terecht.

Bent u nieuwsgierig naar uw mogelijkheden?
Neem dan contact met ons op!

©2012 -2019 | RD Administratie- en Belastingadviseurs