Samen met ons hechte team streven wij ernaar om dagelijks voor u klaar te staan.
Hieronder kunt u zien wie de mensen achter RD Administratie- & Belastingadviseurs zijn.

  • mr J.R. (Richard) van Doesburg RB | Fiscalist
  • mr. P.B. (Piet) Baijense CFE | Jurist/Financieel specialist
  • drs. R.G.A. (Rumo) de Schutter | Macro econoom
  • Y. (Yessica) van Doesburg | Administratief medewerkster
  • A.H. (Anita) Groeneveld | Administratief medewerkster
  • I. (Inge) van Hezik | Salaris specialist
  • H.C. (HenriĆ«tte) Hendriks | Office manager
  • M.P.N. (Thijs) Beentjes | Junior administratief medewerker
  • Bindy | Bewaking

mr J.R. (Richard) van Doesburg RB | Fiscalist

Al op vroege leeftijd was ik geïnteresseerd in "cijfers" en "mensen helpen". Dit bleek vervolgens ook op de middelbare school waarin economie en wiskunde mijn voorliefde hadden. Eenmaal begonnen aan de Hogeschool Arnhem/Nijmegen (HAN) bleek dat ik ook een voorliefde had voor de juridische vakken. Tot mijn verbazing bleek dat al deze interesses terug kwamen in de opleiding Fiscale Economie, de te maken keuze voor mijn uiteindelijke studierichting was dus niet moeilijk. Uiteindelijk heb ik deze opleiding met veel plezier en enthousiasme succesvol afgerond.

Tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen bij de Belastingdienst en tevens bij Price Waterhouse Coopers (PWC)en besloten bij PWC mijn carrière als fiscalist te beginnen. Ik interesseerde mij steeds meer voor fiscaliteiten en besloot fiscaalrecht te gaan studeren aan de Universiteit van Tilburg, welke ik eveneens met succes heb afgerond. Inmiddels had ik mijn carrière voortgezet bij FSV Accountants en Adviseurs in Culemborg maar na verloop van tijd besloot ik voor mij zelf te beginnen en is RD Administratie- & Belastingadviseurs in 2012 opgericht.

Nog elke dag ga ik vol trots en  enthousiasme naar mijn werk om klanten bij te staan / te adviseren  met al hun administratieve, fiscale en overige financiële vraagstukken.

mr. P.B. (Piet) Baijense CFE | Jurist/Financieel specialist

In mijn privé-omgeving “opa”, maar in de werkomgeving zeker niet. In 1985 studeerde ik bij de Rijksuniversiteit Utrecht af als jurist bedrijfs- en sociaaleconomisch recht. Direct daarop volgde ik de studie voor registeraccountant. Als registeraccountant met een bovenmatige dosis juridische kennis was ik vanaf eind 1985 tot begin 2012 werkzaam bij FSV Accountants + Adviseurs te Culemborg/Tiel/Zaltbommel. Vanaf 1998 was ik directeur en medevennoot van FSV. Tot op de dag van vandaag ben ik er regelmatig te vinden, zij het nu meer voor de uitvoerig van incidentele opdrachten. Vanaf 2012 heb ik de vrijheid van een echt zelfstandige ondernemer. Naast mijn taken bij FSV verricht ik regelmatig werkzaamheden als faillissementsmedewerker en een stevig aantal uren per week ben ik te vinden bij RD Administratie- & Belastingadviseurs. Tussen al die zaken door heb rond 2012 mijn kwalificatie als CFE behaald. Dat staat voor Certified Fraud Examiner. En voor de afwisseling: van tijd tot tijd word ik ingeschakeld voor het maken of beoordelen van alimentatieberekeningen bij echtscheidingen. Bij blijven in het vak en vooral het volgen van de (digitale) ontwikkelingen in het vak heeft mijn bijzondere belangstelling. Mijn rol is derhalve die van MKB-adviseur met een brede ervaring en een brede belangstelling. Daarnaast ben ik al vele jaren kerkvoogd van de Hersteld Hervormde Gemeente van Gameren, penningmeester van de landelijke Vereniging van Kerkvoogdijen binnen de Hersteld Hervormde Kerk en bestuurslid van de Stichting Steunfonds Hoornbeeck College.

 

drs. R.G.A. (Rumo) de Schutter | Macro econoom

Rumoldus (macro Econoom) heeft uitgebreide ervaring in internationale mechanische constructies en civiele constructies met de nadruk op financiering op middellange termijn. Daarnaast is hij MD geweest een fabriek die geprefabriceerde betonnen (gevel) panelen produceert.

Vervolgens heeft Rumoldus veel ervaring opgedaan in de financiële dienstensector. Eerst als voorzitter van de Raad van een groep van bedrijven die actief zijn als verzekeringsmakelaars en “underwriters”, gevolgd door MD van een bedrijf (met op het einde ongeveer 170 werknemers) actief als een trustbedrijf in fiduciaire zaken met onder andere een focus op Duitse klanten. In deze periode startte Rumoldus InterGest in Nederland (inmiddels een zusterbedrijf van RD Administratie- & Belastingadviseurs) en runt dit bedrijf nog steeds samen met zijn collega Richard. Rumoldus combineert dus een solide kennis van zaken met HR en financiën in het voordeel van onze (internationale) klanten.

 

Y. (Yessica) van Doesburg | Administratief medewerkster

Vanaf de oprichting van RD  Administratie & Belastingadviseurs (toen nog RD Belastingadviseurs) ben ik op de achtergrond altijd aanwezig geweest voor het voeren van onze eigen administratie, het verrichten van allerlei hand- en spandiensten maar later ook het voeren van volledige administraties.
Dit alles deed ik naast mijn vast baan als “Specialist verzekeren”.

Een aantal jaren geleden heb ik, met name als gevolg van de vele veranderingen binnen de verzekeringsbranche de keuze gemaakt om mij permanent te gaan richten op RD Administratie- & Belastingadviseurs. Inmiddels ben ik verantwoordelijk voor de gehele administratie-praktijk en regel ik veel interne zaken. Gebleken is dat mijn carrièreswitch een goede is geweest, dagelijks ga ik met veel plezier naar mijn werk en geeft het mij energie om het beste te doen voor onze klanten.

A.H. (Anita) Groeneveld | Administratief medewerkster

In 2003 ben ik begonnen in de administratieve sector. Men kan dus spreken van een jarenlange ervaring. Sinds mei 2018 maak ik deel uit van het enthousiaste team bij RD Administratie & Belastingadviseurs voor 24 uur per week en ga nooit zonder tegenzin aan het werk. Mijn werkzaamheden bestaan uit het verwerken van administraties en het opstellen van (commerciële-) fiscale jaarrekeningen.

I. (Inge) van Hezik | Salaris specialist

Met ingang van februari 2018 ben ik parttime werkzaam voor RD Administratie & Belastingadviseurs en verzorg ik de gehele salarisadministratie. Hiervoor heb ik 10 jaar lang gewerkt voor een groot accountantskantoor, waar ik ook voor diverse klanten salarissen verwerkte.

De overstap van een groot bedrijf naar een kleiner kantoor is voor mij een goede keus geweest. De persoonlijke sfeer en het directe contact met de klanten vind ik erg prettig. De diversiteit van de klanten zie als een leuke uitdaging en ik doe mijn werk dan ook met veel plezier.

H.C. (Henriƫtte) Hendriks | Office manager

Sinds 1 november 2016 werk ik met veel plezier als officemanager binnen het team van RD Administratie- & Belastingadviseurs. Daarvoor ben ik al vele jaren werkzaam geweest als officemanager bij diverse bedrijven. Eerst als administratief medewerkster, maar al gauw bleek mijn hart te liggen bij het office management.

Als officemanager ben ik een echte duizendpoot. Ik ondersteun mijn collega’s als het gaat om het compleet maken van administraties tot het ontvangen van bezoek en van inkoop kantoorartikelen tot het nabellen van klanten, niets is mij te veel! Daarnaast ben ik telefonisch uw eerste aanspreekpunt en kunt u mij vinden bij de receptie.

Geen dag is hetzelfde, heerlijk divers en dat is precies wat deze baan voor mij zo leuk maakt!

M.P.N. (Thijs) Beentjes | Junior administratief medewerker

In april 2016 ben ik naast mijn vwo-opleiding in dienst getreden bij RD Administratie- & Belastingadviseurs. Sindsdien bestaan mijn werkzaamheden uit het verwerken van administraties, het opmaken van de koffie en zorgen voor een goede dosis humor op kantoor. Ik studeer nu International Business Administration aan de Universiteit Tilburg wat ervoor zorgt dat ik een mooie combinatie heb van de theorie en de praktijk.

Bindy | Bewaking

Sinds 2009 ben ik dagelijks op kantoor aanwezig en houd ik alles goed in de gaten.

©2012 -2019 | RD Administratie- en Belastingadviseurs